keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Uudet kujeet

Viimeisen blogipäivityksen jälkeen olen saanut jo jotain aikaiseksi, mm. ensimmäinen työpäivä koitti, ostin auton, sain NIE:n (jipii!!) ja tänään pitäisi saada avaimet omaan lukaaliin! Nien hankinta oli älyttömän hankalaa ja vaati lukuisan määrän papereita ja hampaiden kiristelyä. Parashan toki on että en vieläkään saanut residenciaa vaikka minulla oli työpaikaltani saatu lappunen jossa kerrottiin että minut palkataan, mutta työtodistusta ei vielä ollut koska en ollut aloittanut tai saanut Nietä. Nyt työsopimus on kirjoitettu (toki koska olen jo kolmatta päivää pelipaikalla), mutta 3. version tästä sopimuksesta ensin pitää kiertää hallituksessa (iik jännää!) ennen kuin se palautuu minulle ja voin hakea residenciaa. Tämän jälkeen suuntaan etsimään omaa kunnallista terveyskeskustani, jotta sairastuessani saan palkallisen vapaan. Tässäkin paras osa on se että yksityinen lääkäri, jota olin kaavaillut, ei käy jostain syystä lapun kirjoittajaksi. Ja uskokaa tai älkää täällä jos jossain on hankala päästä kunnalliselle lekurille samana päivänä, jolloin mun kuulemma pitäisi mennä ensiapuun (mun oletetun nuhan kanssa mahdan saada nopeasti palvelua)! Loppuun vielä muutama kuva piristämään nuivaa tekstiä, toivottavasti pian saan oman netin niin päivittäminen helpottuu ja nopeutuu huomattavasti :) ja viimein tulossa myös kuvia uudesta kodista!

1 kommentti:

  1. Toimivan näköinen peltipönikkä näkyy autosi olevan. Tosin, en ole kumarrellut konepellin alle, mutta toivotaan että purkki toimii hyvin ja kuljettaa myös karvaisia kakaroita minne olet niitä kuskailemassakaan...:)

    VastaaPoista