keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Lentolippujen selvittelyä

Hiphei, olen saanut osan omaisuudestani myytyä! Vielä ei puhuta merkittävistä määristä, mutta sentään pesukone ja mikro ovat saaneet uuden kodin. Ensin ajattelin etten laita pleikkariani myyntiin, mutta taidan sittenkin laittaa, ei raha puussa kasva. Soitot lentoyhtiöihin myös paljastivat että voi olla että joudun lentämään kalleimmalla eli Finnairilla..

Norwegianin asiakaspalvelu oli tylyä,  saattoi tosin myös johtua siitä että asiakaspalvelija ei selkestikään osannut kunnolla suomea. Joka tapauksessa Norwegian ei lennätä kaneja, ei matkustamossa tai rahtina, mitään selitystä tähän en saanut vain hoonolla soomella toistelua siitä ettei se vain onnistu. Mihinkä sitä halpalentoyhtiö karvoistaan pääsisi.. Seuraava soitto olikin sitten AirBerliinille, jonka asiakaspalvelu oli englanniksi, mikä tuli yllätyksenä kun luulin suomenkieliseen aspaan soittavani. No ei hätää, onneksi osaan sujuvasti englantia, lähinnä ihmetyttää että asiakaspalvelun kohdalla luki selkeästi "suomi" - sääliksi käy mummoja ja vaareja, jotka yrittävät saada apua ja vastauksia kysymyksiinsä. Asiakaspalvelija oli todella ystävällinen ja vaikka puhelu alkoikin arvelulla, ettei lentoyhtiö kuljeta jyrsijöitä (kirjoittajan huomio, kanit eivät kuulu jyrsijöihin) niin lopulta saatiin tieto että se kuitenkin olisi EHKÄ mahdollista. Hän yritti selvittää asiaa useampaan kertaan toiselta osastolta mutta ei saanut ketään kiinni. Lopputulos oli että hän pyysi minua soittamaan myöhemmin uudestaan. Minä joka niin kovasti pidän odottelusta! Hän kuitenkin vahvisti että vaikka lento olisi välilaskullinen, sen ei pitäisi olla ongelma ruumassa kulkevan koiran kannalta. Odottakaamme siis hetken ja soittakaamme uudelleen. Jos vaikka tässä välissä laittaisin pleikkarin myynti-ilmoituksen..



1 kommentti:

  1. Taidat mennä kovennetun linjan mukaan, mutta onneksi huumorintajusi on selkeästi surrealistinen ja siksi asiat aina selviävät jollain mystisellä tavalla...:)

    VastaaPoista