torstai 14. helmikuuta 2013

Feliz Día de San Valentin!

Kuva täältä
Alotetaan tällä, hyvin mun näköisellä, ystävänpäivän toivotuksella eli hyvää ystävänpäivää kaikille rakkaille! ♥ Mulla on tällä hetkellä suht kova ikävä Suomen ystäviäni, siispä onneksi tj Suomeen tuloon on enää 14 päivää (kuinkas sattuikaan)! Aion ruttia jokaisen ystävän hengiltä, samalla kun ahdan kupuuni karjalanpiirakoita, lohta, ruisleipää ja mätiä + n. miljoonaa muuta asiaa mistä olen viimeisen kuukauden ajan haaveillut. Lihon 10 päivän aikana todennäköisesti kilon päivässä, joten niitä kiloja saakin sitten taas sulatella hetken aikaa..

Täällä päin maailmaa ystävänpäivä on enemmänkin tarkoitettu rakastavaisten päiväksi, mutta sillä oikeudella että mulla ei oikein toista puolta rakastavaisista tähän hätään ole, pidänkin tätä jääräpäisesti vain ja ainoastaan ystävyyden päivänä :) Siitä syystä laitankin tänne muutamia epämääräisiä kuvia, joissa ei esiinny henkilöitä mutta henkilöt kyllä tietävät olleensa paikalla. Mun rakkaat ystävät ♥

Paras kesä Top5:ssa ehdottomasti
1 ämpäri kahdelle on vähän liikaa samaa makua ;)
Vinski ikävöi parasta kaveriaan Renoa (+ tietty Roniakin yhtä lailla)
Toinen kesä (ja juhannus) joka menee Top5:een heittämällä











Mansikka-margaritoja



Sua mä ikävöin eniten 

Muiden lähtiessä tänään ulos syömään rakkaidensa kanssa, on mulla illalle terveelliset suunnitelmat pilateksen ja aerobicin parissa. Aerobic-tunti tosin on vähän erilainen sillä meitä pyydettiin (tai oikeastaan komennettiin) pukeutumaan naamiaisasuun tunnille, paras asu kuulemma palkitaan ilmaisilla tunneilla. Pakkohan sitä on siis johonkin yrittää pukeutua, persaukisena kaikki ilmainen on aina luksusta! :) Voi olla että mennään samalla asulla kuin uutena vuotena, sen kanssa kun pystyy joten kuten tanssimaankin (mitä meillä siis on myös tarkoitus tehdä asuissa, pelkän patsastelun sijaan..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti