keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulu on taas, joulu on taas

Näin ollaankin sitten päästy lähes vuoden loppuun, joulun rynniessä päälle. Tuntuu että joulufiilistä on hankala saada 22 asteen lämmössä aikaan kun peset bikineissä autoasi. Speedon saatua joulupesun tajusin myös että ympäristöä enemmän, on sillä merkitystä että ensimmäistä kertaa historiassa vietän joulun yksin. Ihmisten seuraa rakastavalle henkilölle tämä on kova paikka, varsinkin kun rakastan joulua yli kaiken. Teoreettisena ihmisenä (mikä en oikeasti ole) yritän ajatella tätä kasvun paikkana. Jokainen joutuu joskus tilanteeseen missä minä olen, oli sitten kyse joulusta tai muusta juhlasta/ajasta/paikasta. Päivän suunnitelmaa miettiessäni tulin siihen tulokseen että autan niitä ketä ovat samassa tilanteessa, ja näin ollen suuntaan jossain vaiheessa tappotarhalle katsomaan ja kysymään voinko jotenkin auttaa. Rahaa minulla ei (onneksi) ole niin että mukaani pamahtaisi puolet tappotarhan koirista joulun kunniaksi, joten katsotaan mitä voin tehdä. Lisäksi ajattelin toki suorittaa joulupesut koirille, jotka taatusti innostuvat asiasta. Muuten luulen että tämä päivä menee tavallisen vapaapäivän tavoin, taidan jopa pyöräyttää pari koneellista pyykkiä. Vähän taitaa kuitenkin jäädä kaivelemaan kun ensimmäistä kertaa historiassa, multa jää Lumiukko näkemättä. Siinä katkeaa se 26 vuoden perinne :( Pitänee varmaan ainakin Youtubeen laittaa biisi latautumaan että voin kuunnella sitä pihalla ja itkulaulaa (mä en käsitä miksi joka vuosi liikutun tästä edelleen) mukana niin että naapurin leskisetä luulee mun seonneen..

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti