lauantai 2. maaliskuuta 2013

Karkkia ja mätivoileipiä

Ensimmäinen ilta lusittu Suomen puolella ja 2 eri himoa saatu jo ainakin osittain tyydytettyä! Lisätään vielä että kyseessä oli mätiruisleipä ja irtokarkit ettei tule väärinkäsityksiä.. Viime viikon sairastelun vaikutukset tosin huomaa vieläkin sillä ruoka ei oikein maistu, ja kun syön niin täytyn jo pienistä annoksista. Kaikesta huolimatta painoni oli pudonnut ainoastaan vaivaiset pari kiloa, buu! Jos en laihdu niin haluan ainakin ruokahaluni takaisin! Nyt mua odottaakin jättisäkki irtokarkkeja laukussa mutta jostain syystä pahin himo laantui eilen kun n. 10 karkin voimalla, eikä mulla suurta halua olekaan koko pussia avata.

Juna on täynnä suloisia japanilaisia, jotka saapuivat asemalle pienen sopulilauman tavoin. Heidän tohinansa on jotenkin niin liikuttavaa, ja heidän tavassaan kantaa suksia, jotain mistä tulee mieleen ala-aste ja aika jolloin itsekin piti suksia raahata kouluun kilometrikaupalla. Eilisiltana sen sijaan istuessamme muutamalla yhdessä keskustan paikoista, oli eri kansallisuudet vauhdissa. Pieni tanssilattia oli kauttaaltaan ympäröity haukan katseilla varustetuilla etnistaustaisilla henkilöillä, jotka vaanivat viatonta uhriaan, tämän vielä ollessa täysin epätietoinen tulevasta, häneen kohdistuvasta soidinmenosta. Saatiinpa ystävän kanssa hyvä naurut tätä seuratessa! 

Hyvästä ystävästä tulikin mieleen tyylikkäin saapuminen Helsinki-Vantaalle ikinä. Ajattelin olevani ihan cool, ja perus-onnellinen saapuessani ja löytäessäni mua vastassa olevat henkilöt. Ja kuttua kanssa! Omaksi yllätyksekseni (tässä kohtaa en tiedä sanooko mun alitajunta että oikeastiko muka yllätykseksi) pillahdin itkuhuutonauruun keskellä tuloaulaa ystävän kaulaan. Olin lähes hysteerinen yrittäessäni puhua, nauraa ja itkeä yhtä aikaa. Onneksi sekoiluni laantui pian ja päästiin pois tekemästä tätä kohtausta, josta sivulliset olivat saaneet nauttia, omia läheisiään odotellessaan.
Ainiin, ja ilmeisesti olen keltainen jättiläinen - ainakin siltä näytin kaikissa illalla otetuissa kuvissa.

Enkai mä nyt oikeasti ole noin iso ja keltanen? Enhän?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti